Câteva rezumate scrise de cei care au cumpărat-o:



George, Timişoara:
Introducere în studiul chitarei electrice m-a ajutat foarte mult....acum mi-e mult mai uşor să improvizez....Vă mulţumesc din suflet.

Marian, Bucureşti:
Salut Andrei!



O să urmeze, vrei nu vrei, un mic roman drept recunoştinţă pentru munca depusă în folosul chitariştilor începători dar şi a celor intermediari, categorie în care îndrăznesc să spun că m-am plafonat de foarte mult timp. După mai bine de doi ani de când am aflat de cartea ta, "Introducere în studiul chitarei electrice", am cumparat un exemplar în speranţa că voi găsi teoria muzicală explicată dintr-un unghi personal, mai puţin oficial însa mult mai direct şi uşor de înţeles. Trebuie să recunosc că aşteptările au fost mari, mai ales după ce am citit părerile unor persoane mai mult decît avizate. Am fost recompensat pe măsură? Cu siguranţă! Mult mai mult decît atît.
Mi-a venit greu să cred că o carte, nicidecum o persoană în carne şi oase disponibilă să-mi explice ca la grădiniţă fiecare lucru neclar, mă va face să înţeleg atît de bine anumite aspecte pe care, deşi le ştiam, eram în incapacitatea de a le pune în practică. O să-ţi dau un exemplu concret. De cîndam am început să învăţ primele acorduri, prin 2005, am fost conştient că nu te poţi numi instrumentist fără să ai o bază teoretică solidă. La început mi-a fost greu să înţeleg lucruri banale, precum valorile notelor pe portativ sau intervalele dintre note. Cu timpul am ajuns să înţeleg lucruri mai complexe lovindu-mă, bineînţeles, şi de moduri. Deşi în teorie le înţelesesem mă vedeam în imposibilitatea de a le încadra într-un context corespunzător. Este fascinant cum o carte bine gândită te poate face, aproape peste noapte, să descoperi noi orizonturi - în practică.
Concluzionînd, sper ca mesajul meu să fie încă o confirmare a succesului acestei cărţi. Nu-mi rămîne decît să-ţi mulţumesc frumos pentru muncă, devotament si răbdare.


Marian Feraru, Timişoara:
Am primit metoda ieri şi am aruncat un ochi prin ea, FELICITĂRI si BRAVO e f mişto, pe bune, şi făcută profi plus că e mură-n gură.
Mai ales acolo la moduri dar nu numai. Mi-a plăcut f mult cum ai structurat-o... Abia aştept să intru-n pâine!!! Îți mulţumesc încă o dată !!!



Andrei Cristian, Călăraşi:


Chiar acum umblam prin track-urile de pe CD. Deprind pe de-a-ntregul gamele majore.
Nu ştiu cât chef aveţi să mai auziţi asta, dar cartea este foarte tare şi nu pot decât să vă felicit pentru o lucrare bine pusă cap la cap!

P.S.: Pe "chitara în formă de cheia SOL" de pe copertă, pe headstock (cap) scrie Maya? Sper să nu fiu indiscret, dar sunt curios dacă are vreo însemnătate mai adâncă.

Andrei Roşulescu, răspuns:

Maya a fost o firmă de chitare din Japonia care făcea nişte copii de Gibson şi nu numai, destul de reuşite în anii 70. Prima mea chitară electrică a fost şi este o Maya Les Paul (o veiţi găsi şi în poza de pe ultima pagină a metodei de chitară electrică, dar şi în pozele de pe blog). O am de 17 ani, adică de când m-am apucat eu de chitara. Se identifică, aşadar, cu evoluţia mea în plan chitaristic şi muzical. Mi-a cumparat-o tatăl meu cu un preţ enorm pentru anii aceia, de la un domn chitarist din Turnu Severin - acolo am locuit vreme de 25 de ani. Culoarea ei originală nu o cunosc. Eu am luat-o vopsită în verde metalizat... era o modă pe vremea aceea, în unele oraşe de provincie, să faci te miri ce modificări instrumentului din dorinţa de a îl personaliza... si, dacă tot nu mai era nimic de făcut, după mulţi, mulţi ani, i-am încredinţat-o unui pictor foarte talentat din Cluj numit Lucian Catană si mi-a făcut-o aşa cum o vedeţi în poze.

Pe copertă este o simulare 3D, reuşită de Andrei Szasz, artist 3D, care a răspuns cerinţelor mele "minimale": "Vreau pe coperta faţă o cheie sol în formă de chitară...şi nu orice chitară, ci în formă de Maya ."

Cam asta e povestea cu Maya.
Alex, Cluj:
Am cumpărat-o vineri...eu cânt de 2 ani, şi nu ştiam teorie aproape deloc. Îi mulţumesc domnului andrei roşulescu pentru că m-a luminat şi pe mine după ce doi ani am zdrăngănit fără să înţeleg că fară teorie nu se poate face absolut nimic...cred că merită toţi banii. respect.gif rulez.gif


Vlad, Bucureşti:
Tocmai ce am cumpărat-o smile.gif
Ca o primă impresie, cartea e bine structurată, reprezentările grafice sunt uşor de înţeles, chiar merită să o aveţi în bibliotecă
Şi ca observatie, nu vă lăsaţi induşi în eroare de titlu, manualul acoperă o grămadă de aspecte, timp şi voinţă de studiu să fie!
Bravo!

Musaro Adriano, Ploieşti:
Frate am analalizat un pic manualul tău de chitară. Este bine structurat, cu foarte multe exemple aplicabile peste cele învăţate, şi 'ponturi' pentru vizualizare şi memorare, pe care de obicei nu le-am văzut în alte manuale de aceeaşi anvergură.
Se vede că ai lucrat la el cu pasiune şi că ţi-ai dorit să fie cât mai multe informaţii bine detaliate. De pildă, aplicaţia penei sweep la game etc... chesti care n-aveau legătură cu teoria dar care sunt bine de ştiut... sau plecarea cu pana invers în anumite situaţii, pentru o excuţie curată. Lucruri care se învţă din experienţă, tu ai vrut să se ştie.
Partea teorică, este foarte bine detaliată, esenţialul fiind scos în evidenţă. ZIC eu, un manual care este bine să îl aibă oricine, nu pentru a fi studiat dintr-o dată, n-ai cum, depinde de nivelul fiecăruia. Ai băgat multă carne la foc adică într-un manual, ai adunat teorie de primii 3/4 ani de oricare şcoală muzicală standard. Este un manual care se poate relua în mână de fiecare dată cand ai un dubiu sau pentru cei care, din păcate, nu au profesor sau pentru toţi chitariştii de toate niveurile, pentru că cele tratate sunt bine explicate.
În rest am văzut că ai descris studiul gamelor (si modurilor aferente, sau poziţiilor) trei note pe cordă adică de concepţie relativ noă, mai shred să zicem, sincer, un ajutor în plus pentru cine se apucă acum de învăţat game (adică trecerea de la o gamă minoră naturală la una minoră melodică sau minoră armonică în aceeaşi poziţie, se vizualizează mult mai bine. Diferenţele între ele se observă mai uşor).
Foarte foarte bine. Sunt bucuros că am reuşit să găsesc ceva mai profi în ţară.
Merci pentru lucrarea ta şi sper să aibă succesul care îl merită. Numai bine! Respect!

Călin, MC MUSIC, Bucureşti:
Incă o dată felicitări Andrei! Este o onoare pentru noi să distribuim acest manual!
Barni, Tărgu Secuiesc:
Salut,
mulţumesc mult pe această cale pentru manual, mă ajută enorm.
Toate cele bune.
Kiko, Bucureşti:
Măi băieţi, a început să se facă lumină şi la mine în sat. Ce e mai greu de trecut însă, e chiar consecvenţa în studiul teoriei, pt că e totul mai arid. Pusă într-o formă atractivă, se schimbă situaţia.
Snake, Bucureşti:
Cum zicea şi autorul, nu e metodă pentru cei care pun pentru prima dată mâna pe chitară.
E o metodă foarte bună.
BRAVO
Crazy-b, Timişoara:
Felicitări autorului şi să sperăm că apariţia va constitui un imbold pt şcoala românească de chitară electrică....
Am luat-o miercuri şi pot să zic că e foarte bine scrisă. Îmi plac mai ales sfaturile de la sfârşit. Modurile au fost abordate puţin diferit faţă de ce ştiam eu dar dacă aşa e mai corect şi mai simplu atunci îmi voi corecta cunoştinţele. Bravo încă o dată! respect.gifAlex Cotoi, Bucureşti:
Vreau să îţi mulţumesc pentru cartea pe care ai scris-o. E o carte adevărată.

Bogdan Dănilă, Bistriţa:

Ţi-am citit manualul... de 10 ori bravo. Este foarte bine făcut.

Costin Aslam -Editura Muzicală-, Bucureşti:
Cartea dumneavoastră arată foarte bine şi acoperă un mare gol.

Nimrod, Cluj:
Felicitări, ai scris o carte extraordinară.

Fotzey, Cluj
Brovo Andrei, felicitari.

Neuro, Bucuresti:
În sfârştit, un chitarist care trăieşte în România poate studia după o metodă a unui foarte talentat chitarist român. După părerea mea, acest manual se ridică mult peste tutorialele multor chitarişti celebri pe plan internaţional. Sunt convins că o variantă în limba engleză ar demonstra acest lucru în urma recenziilor făcute de cei avizaţi. Mulţi te învaţă ce să cânţi, cum să executi ceea ce cânţi? Andrei Roşulescu îţi explică cum gândeşte el, instrumentistul, ceea ce cântă, fapt care dă o mare valoare acestui material excepţional. Imaginaţia şi creativitatea, armele fiecărui chitarist care se respectă, îţi vor concretiza la un moment dat faptul că autorul ţi-a dăruit tot ceea ce aveai nevoie pt a te dezvolta ca muzician.
George, Bucureşti:
Salut!
Am cumpărat acum câteva zile metoda ta de chitară şi, deşi nu am parcurs-o decât în mică măsură, am reuşit să-mi lămuresc nişte chestii.Sunt un pasionat de chitară cu foarte puţin timp liber pt studiu, iar o chestie bine organizată şi prezentată mă ajută foarte mult. În concluzie vreau să-ţi spun că din punctul meu de vedere ai făcut o treabă foarte bună. Felicitări şi succes în continuare!
Mario, Târgovişte:
Este exact ce aveam nevoie, cartea este excepţională (dacă şi un cap pătrat ca mine reuşeşte să priceapă ceva ...)

Eugens, Bucureşti:
Subscriu la toate aprecierile pozitive făcute asupra calităţii manualului din toate punctele de vedere (conţinut, tipografic, CD, etc). Ca începător studios al acestui manual şi dacă tehnoredactarea computerizată permite, aş recomanda pentru viitoarele ediţii şi/sau manuale noi, să scrieţi digitaţia imediat sub notă şi nu sub portativ. Vă mulţumesc pentru efortul depus.
Răspuns: Andrei Roşulescu
Orice obiecţii se pot discuta fară nicio problemă. Nu se pot pune cifrele degetelor sub note, pentru că acest sistem internaţional de notare aşa este gândit. Şi mie mi s-ar părea mai bine ca cifrele degetelor să fie imediat sub note, dar ieşim din regula acestui sistem.... Spor la studiu!
Corado, Bucureşti:
Bravo şi Success pentru opera ta.
Simionescu, Bucureşti:
Bună cartea! merită pentru începători. O recomand.
Laci, Gherla:
Excelentă carte.




parteneri şi alte saituri utile